Friday, July 1, 2011

Don't worry,be happy

Assalamualaikum...
Currently i'm at home. Yesterday afternoon I had replacement class for Computer2. Letih kot. Semua orang dah balik rumah, kteorg pulak stuck kat UIA tue sebab ada kelas ganti. From 2.30 until 4.30 ( finished at 4.10, i'm glad). So, my dearest sisters la aku yang ambil aku dekat UIA. Masuk je kereta kakak-kakak marah aku sebab turun lambat haha. Tak lambat pun. Cuma aku taknak tunggu bawah sebab panas la. Dyeorg sampai barulah aku turun, betul tak?

Sebab mereka marah? Nak ajak tengok wayang cerita 'Monte Carlo' pukul 6! Risau tiket habis *ala-ala citer transformer yang dah habis tiket sampai pukul1 pagi *, dyeorg booked la, tapi tak sempat pun nak ambil tiket tue pown haha. Tak ramai pown yang tengok. Jalan cerita boleh tahan,2 hours and 30 minutes. Girls la yang suka compared to boys. Girls punye cerita...Boys tak layan punya haha. By the way, on our way home, aku terdengar lagu "Don't worry,be happy" by Bobby McFerrin. Never heard of it before, isn't? haha. Sebab dia penyanyi lama. I love Oldies songs. Latest songs pown layan,but i prefer the old one. I know you exhausted with daily activities. So, hear this song to make you feel relief and enjoy this song!

video

p/s: Next week ada two quizzes- Accounting 2 and Economics. All the best for me. XOXO

1 comment:

Aliff said...

goodluck athira!